Webstock e despre oameni și experiențe :D

La fel de mișto ca anul trecut. Cam asta e tot ce pot spune atunci când mă întreabă cineva despre Webstock. Partea frumoasă, dincolo de cunoștințele din domeniul social media, e mai mult de atât.

Webstock este despre oameni

La fel cum este și comunicarea. Lucru pe care nu mă sfiesc să-l zic ori de câte ori am ocazia. De ce e comunicarea despre oameni? Destul de simplu, pentru că orice vrei să transmiți are nevoie de o parte umană. Și aici mă refer și la oamenii care dau mai departe mesajul, cât și la cel care-l primesc. Că ești blogger, agenție, om de social media sau de PR, brand sau corporație. E despre oameni.

Da, bine, acum probabil vă întrebați ce s-a întâmplat propriu-zis la Webstock. Ei bine, față de anul trecut, ediția din anul acesta a fost mai mult axată pe experiențe personale și nu neapărat pe noțiuni propriu-zise. Nu, bineînțeles că nu zic că-i rău pentru că, dacă știi cum să preiei experiențele speakerilor, te vei alege cu mai mult decât te-ai alege cu niște noțiuni teoretico – practice.

Mi-a plăcut mult Godină – recunosc, în afară de faptul că e foarte activ pe Facebook și că a scos o carte, nu știam prea multe. Dar mi-a plăcut că în spatele personajului Marian Godină se află un om tare mișto și care face niște lucruri extraordinare. Nu o să zic mai mult, o să vă las pe voi să-l descoperiți.

Mi-a plăcut mult, dacă nu chiar cel mai mult Howard Dell. Nu știu câți ați auzit de el, probabil vă aflați în situația în care eram și eu la începutul Webstock-ului – nu aveam nici cea mai vagă idee ce și cum. Eu nu am mai văzut demult atâta ambiție la un om și nu-mi place să arunc cuvinte-n vânt. Un om care s-a ridicat de jos în momente super nașpa de viață (chiar și atunci când medicii îi mai dădeau câteva zile de trăit). Un om care a reușit să-și îndeplinească visurile. Dacă o să citiți despre el o să vedeți ce zic aici. Apropo, dacă vreți, citiți aici mai multe informații despre Howard Dell. 😀

Am fost să trag cu ochiul și la noile tendințe din Social Media – am văzut un studiu super mișto despre Snapchat despre care cel mai probabil o să vă vorbesc aici pe blog. Mai apoi despre Instagram și de ce e important, chiar și pentru branduri. Mai apoi am tras cu ochiul și la panel-ul How to grow your blog – unde apropo, s-a lansat și ghidul juridic și fiscal pentru bloggeri.

A urmat gala și decernarea premiilor Webstock. Țin să-l felicit pe Mariciu pentru munca depusă în aproape un an de vlogging. Și să susțin proiectul lui Claudiu cu #masinadefamilie. Proiecte pe care vă recomand maxim să le urmăriți de acum. Firește, asta dacă n-o făceați până acum. 😀

Webstock, atât anul trecut, cât și anul ăsta, a fost mișto. Ziceam că Webstock este despre oameni – da, întotdeauna o să ai cu cine să stai de vorbă și întotdeauna o să cunoști oameni super mișto.

webstock1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *