Să fie cu neața bună.
Știu că infografic-ul acesta a fost realizat acum ceva timp, mai exact pe undeva prin vară, dar îmi dă un pic de gândit faza cu „La ce companii visează să se angajeze românii.”
Eu unul, dacă ar fi să visez, aș zice din start Cola, aș zice din start BMW, aș zice din start Apple. Dar care este diferența dintre a visa și a ajunge la companiile acelea? Firește, una destul de mare, însă, la fel cum visele devin realitate, nu e niciodată prea târziu să visezi.
Amu, mă gândeam că ăștia, micuți, prostuți și fără experiență (așa ca mine), apreciază o companie pentru reputația pe care o are, pentru ce a făcut și bla bla-uri d-astea (neinteresante). Adică, dacă eu ar fi să-mi doresc maxim să mă angajez la Cola, și să zicem că m-aș angaja, aș fi super mândru că-s la Cola pentru că e foarte mișto ce fac ei pe partea lor. Unul dintre milioanele de exemple. Sau ce s-a întâmplat în vară la Universitate..
Boon, acum, ăștia mai bătrâni, cu sete de bani, care nu mai pun botu’ la Cola cu una cu două nu o să fie atât de mândri. Și atunci mă gândesc. De ce ți-ai dori să lucrezi într-un loc dacă, mai apoi, nu ești cu adevărat fericit și mândru că lucrezi la compania aia. Doar pentru bani să fii mândru sau ce?
Pingback: Infografic: Cum o să arate Social Media în 2016 - Cosmin Cengher