Skoda și pantofii pentru femei – o campanie tare

Vă ziceam dimineață de lucrurile pe care le-am notat la Conferința Advertalking, organizată de cei de la ASER. Printre speakeri a fost și Alex Cernătescu, CEO Infinit Solutions, care, printre multe lucruri mișto despre care a vorbit, a pomenit și de o campanie super tare cu Skoda și pantofii pentru femei. Mie, trebuie să recunosc, mi-a plăcut maxim ideea și cum au pus-o în practică.

Bine, bine, dar care-i faza cu Skoda și pantofii pentru femei?

Ideea e simplă – cum să le vinzi femeilor? Oferindu-le genți sau pantofi. Chiar dacă poate suna misogin din partea mea, adevăr mai mare nici că putea să zică Alex. :)) Ce mod mai tare puteai găsi pentru a targeta femeile dacă nu cu niște pantofi care să fie în ton cu nuanța aleasă pentru mașină? Lucru și mai mișto e că dacă veți intra pe site, veți găsi și câteva culori cu titlu de prezentare. Și mai mișto mi se pare că nu se rezumă doar la culorile pe care le găsiți pe site, ci se pot face și custom, depinzând de preferințele doamnelor.

Știu că pare un pic ciudat ca eu să scriu acilea despre treaba asta, dar mi se pare foarte tare ca, în urma cumpărării unei mașini să primești cadou niște pantofi customizați (sau mai bine zis asortați) în culoarea mașinii alese. Pantofi “pimp-uiți” de Mihaela Glavan.

Primavara aceasta, fiecare ŠKODA Fabia Lady vine la pachet cu o pereche de pantofi asortati cadou, din editia speciala creata de Mihaela Glavan. Iti poti alege orice combinatie de culori, atat pentru masina cat si pentru pantofi, din zeci de culori ŠKODA.

Cred că asta e gândită pe sistemul femeia alege, bărbatul cumpără, dar asta deja e ușor clișeică. :)) Și nu, chiar dacă astăzi e 1 aprilie, nu e vreo păcăleală. Chiar e pe bune toată șmecheria. 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *