Promovarea noului slogan Coca-Cola arată super mișto

Nu știu cât de tare sunteți fani Coca-Cola, dar trebuie să vă zic un singur lucru, dacă există câteva lucruri bine făcute, printre ele se numără și campaniile Coca-Cola. După 7 ani în care sloganul a fost “Open Happiness”, a venit timpul pentru unul nou – “Taste the Feeling”. Cum deja se știe că au niște campanii foarte faine, nici în cazul de față nu se dezmint. Campania creativă implică:

  •  100 de imagini care, bineînțeles, au scop de promovare. Momentan au fost lansate doar 18 din cele 100, dar la cum arată tare m-au curios și pentru următoarele. O să vă dau mai jos câteva dintre ele.
  • 10 spoturi TV care te lasă un pic cu spâncenele ridicate, cât se te întrebi “Cum naiba au făcut de arată atât de bine..” 😀 Eu le-am văzut pe toate – mi-au plăcut mult. Recomand să le vedeți dacă aveți 10 minute – le găsiți pe toate în playlist-ul de mai jos. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=-AmKP9VE2Ms&list=PLCIVZWq1FAwdW2oKX3DyUkb4VFa-tOgQ1&index=1

  • Un cântec făcut special pentru campanie – interpretat de Conrad Sewell. Caterincă.

Totul arată foarte, foarte fain – Coca-Cola Taste the Feeling. Mie îmi place mult. Vouă cum vi se pare?

Vă las mai jos câteva din imaginile preluate de pe site-ul oficial al campaniei.

Taste the Feeling 2

Taste the Feeling 4

Taste the Feeling 6

Taste the Feeling 9

Taste the Feeling 7

 

Comments

    1. Post
      Author
  1. Pingback: 12 teasere pentru spoturile publicitare de la Super Bowl 2016 - Cosmin Cengher

Lasă un răspuns la Cosmin Cengher Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *