Nu știu cât de tare sunteți fani Coca-Cola, dar trebuie să vă zic un singur lucru, dacă există câteva lucruri bine făcute, printre ele se numără și campaniile Coca-Cola. După 7 ani în care sloganul a fost “Open Happiness”, a venit timpul pentru unul nou – “Taste the Feeling”. Cum deja se știe că au niște campanii foarte faine, nici în cazul de față nu se dezmint. Campania creativă implică:
- 100 de imagini care, bineînțeles, au scop de promovare. Momentan au fost lansate doar 18 din cele 100, dar la cum arată tare m-au curios și pentru următoarele. O să vă dau mai jos câteva dintre ele.
- 10 spoturi TV care te lasă un pic cu spâncenele ridicate, cât se te întrebi “Cum naiba au făcut de arată atât de bine..” 😀 Eu le-am văzut pe toate – mi-au plăcut mult. Recomand să le vedeți dacă aveți 10 minute – le găsiți pe toate în playlist-ul de mai jos. 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=-AmKP9VE2Ms&list=PLCIVZWq1FAwdW2oKX3DyUkb4VFa-tOgQ1&index=1
- Un cântec făcut special pentru campanie – interpretat de Conrad Sewell. Caterincă.
Totul arată foarte, foarte fain – Coca-Cola Taste the Feeling. Mie îmi place mult. Vouă cum vi se pare?
Vă las mai jos câteva din imaginile preluate de pe site-ul oficial al campaniei.
Imi place sloganul lor, astept sa vad cine le photoshopeaza prima si ultima poza =)))
se propagă mai greu în România, în 2-3 zile tot ce-i posibil. :)))
Pingback: 12 teasere pentru spoturile publicitare de la Super Bowl 2016 - Cosmin Cengher