Liveblogging: Manafu despre Social Media

Astăzi sunt la Școala Flanco, stau cuminte în primul rând și-l ascult pe Manafu cum vorbește despre Social Media. Cursul se numește Online peste așteptări. Ocazie numai bună de a face primul liveblogging de pe tarlaua mea 2.0. Timp de 3 ore o să vă dau puțin câte puțin din ideile expuse aici.

Așadar, să dăm drumul la idei venite de la Manafu:

  • Am început cursul cu a rupe o foaie de hârtie (ca la școală) pe care am scris lucrul acela pe care ne așteptăm să-l știm de la Cristi. Foaie pe care am aruncat-o la gunoi. :))
  • Am început să alegem personalitatea de Brand a unor personalități
  • Trebuie să fii un personaj online, cu numele tău, nu doar un pseudonim
  • Încercați să aveți o singură fotografie pe toate rețelele sociale
  • Descrierea pe care o ai pe rețelele sociale trebuie să fie una sugestivă
  • Orice strategie pornește de la business. Schema arată cam așa: Business Strategy – Communication Strategy – Social Media Strategy. Business-ul e fiecare dintre voi.
  • Sunt 3 categorii de media în digital: 1. Social Media (Facebook, Youtube, LinkedIn, Google Plus, Twitter și altele); 2. Mocial Media – Mobile Social (Swarm, Instagram, Vine, Tinder, Snapchat) – cei mai activi pe Instagram sunt cei care dau Like și Comment, nu prea suntem creatori; 3. Dark Social – platforme pe care le folosim pentru a comunica direct cu alți oameni – (WhatsApp, Viber, Messenger și Skype)
  • Cum folosesc românii platformele sociale:

Audienta Social Media

  • Tinder este platformă de dating, atât pe partea de public young, cât și de public adult – mai bine zis de matrimoniale :))
  • Alexa.com dă un ranking pe țară care sunt cele mai accesate site-uri. Cele mai accesate platforme sociale în România – pentru anul 2016, cele mai accesate sunt: Facebook, Youtube, Wikipedia și WordPress
  • Facebook din 2010 până în 2015 a crescut de la 1 milion de utilizatori la peste 8 milioane de oameni
  • Cum folosești rețelele sociale în funcție de interes:

Life vs Business Social Media

  • Orice lucru pe care-l facem în Social Media se bazează pe conținut
  • Există câteva tipuri de creatori:

Tipuri de creatori in Social Media

  • Pozele generează mereu mai multă interacțiune
  • Posturi scurte, cu 80 de caractere sau mai puțin, au cu 66% mai multă interacțiune
  • Lungimea optimă la un post pentru fiecare rețea socială în parte: Twitter (70-100 caractere), Facebook (40 de caractere), G+ (60 de caractere), Pinterest (200 de caractere), Youtube (nu mai mult de 3 minute), LinkedIn (15 – 25 de cuvinte per post)
  • Cum să fii interesant:

How to be interesting

  • Poți să faci Live Streaming pe: Mirka, Periscope, Stre.am și Facebook
  • Trebuie să furi, ți-a plăcut ceva? Ok, fură! :))

Fura!

 

Pauză.

Bogdan de la AMD ne vorbește despre tehnologie, realitate virtuală, și alte chestiuțe interesante. AMD – este singura companie din lume care produce procesoare centrale.

  • Avem un mic exercițiu de făcut – în echipe de 10 oameni. Să trecem la treabă, zic. 😀
  • Acum sunt prezentările cu persoanele și brand-urile pe care le-am construit în urma exercețiului.

Cursul s-a terminat. Ca orice alt curs, mă rog, aproape oricare, se termină cu o temă. Da, avem temă pentru acasă până luni la ora 14:00.  😀

Zi faină la cursul #onlinepesteasteptari susținut de Cristian Manafu în cadrul Școlii Flanco. Mișto, mai venim. 😀

Mersi pentru pozele în real time Claudia Predoană și Marius Călin.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *