Câteva amănunte despre influencerii din România

Ieri, la invitația lui Manafu, am fost la un eveniment la care s-a vorbit despre influencerii din România. Cum sunt, cum influențează și care este profilul acestora. Studiul a fost făcut de Starcom MediaVest Group și e tratat interesant și din mai multe perspective, să zic așa. 😀

Principalele categorii de influențatori în mediul digital românesc sunt „Profesioniștii”, „Persoanele ca noi” și „Celebritățile”, reiese din cel mai nou studiu “Influence Me”, realizat de Starcom MediaVest Group. Noul studiu identifică și descrie principalele categorii de influențatori în online, precum și rolul acestora în strategiile de comunicare ale brandurilor.

Profesioniștii” sunt persoanele cu expertiză într-un anumit domeniu (Media, IT, Medical etc.). Aceștia sunt influențatorii urmăriți de cei mai mulți useri online din mediul urban (60%), acoperind o plajă largă de interese.

Persoanele ca noi” suntinfluencerii care și-au dobândit un statut într-un anumit domeniu, datorită furnizării constante a unor informații relevante pentru un anumit segment.

Celebritățile” sunt considerate influențatori doar de către unul dintre 5 internauți, ele fiind urmărite mai mult pentru divertisment și nu neapărat pentru informațiile pe care le oferă. Influențalor se manifestă la un nivel aspirațional, în domenii legate de stilul de viață al celor care le urmăresc: modă, informații culinare/nutriție, călătorii, sănătate etc.

Dacă vă interesează să aflați cum sunt influencerii din România, care este rolul lor, dar și care este profilul oamenilor ce-i urmăresc, vă las 2 infografice foarte drăguțe mai jos.

 

influencerii din România

 

profilul utilizatorului ce urmărește influencerii din România

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *