Serios, nu știu ce se întâmplă cu reclamele din ultima vreme, dar sunt din ce în ce mai ciudățele. Ieri am văzut una bucată foarte dubioasă la Mariciu. După, tot colindând și tot dând-o dintr-una, am ajuns la 2 spoturi 30 și un pic de secunde. Țineți-vă bine. :))
Bă, io înțeleg, că funny, că hai să punem un titlu catchy, dar dacă tot e catchy, scenariu de ce e așa? Și când îți dai seama la ce e reclama de fapt.. :)) Bine, hai poate asta a fost așa cum a fost, dar mai au una. Țineți-vă bine din nou. 😀
Ok, fața puștiului e super mișto pe unele reacții, dar din nou – Oti, cine a făcut scenariile astea? 😀 Să-mi fie cu iertare, dar nu e un pic cam misogin contextul? S-ar putea ca doamnele să înțeleagă că ele sunt doar un șervețel de unică folosință. Și abia atunci să te ții. :))
Well… prima mi se pare chiar foarte bună :D. Iar copilul o să ajungă mare actor, căci e super expresiv, joacă bine de tot (ori chiar a fost panică pentru el scenariul) :)). Dar prima reclamă chiar mi se pare bună.
A doua… poate sunt eu mai înceată la minte, dar m-am prins mai greu. Nu pricepeam care e treaba cu şerveţelele alea. Cât despre chestia misogină, mhm, n-am nicio treabă cu ea. Dar altele s-ar putea să aibă. Iar Oti ar trebui să aibă în vedere că femeile fac de obicei cumpărăturile şi, dacă le supără cu o reclamă d’asta, n-o să mai cumpere ele nici saci de gunoi, nici alte produse de-ale lor :)).
Tocmai, targetul sunt femeile, deci e cam nasol. Direcția în sine e una interesantă, dar mi se pare că nu se „pupă” cu brandul. În ceea ce-l privește pe puști, da, e super expresiv. :))
Cosmine, acum cine e misogin? Tu sau reclama? Ma refer la partea „targetul sunt femeile”. Reclama e una ambitioasa, e faina, si scenariul a fost scris de o femeie si un barbat, nue trasa de par, ci e foarte curajoasa. Atat
Nu știu ce înțelegi prin curajos. Dacă se înțelege hai să băgăm niște glumițe pornache că prin la români, iartă-mă, dar prefer să nu. 😀 În ceea ce privește misoginismul, care crezi că-i target-ul pentru reclamele astea, pe bune acum. :))
Inteleg o reclama care e faina, iese din tipare si nu baga „pornache”, e doar o aluzie. Legat de misoginism, target-ul e tot omul, nu doar femeile. In una din reclame sunt servetele si in alta saci de gunoi. Daca tu crezi ca doar femeile sunt target-ul acestor produse, si vad ca asta crezi, inseamna ca ti-ai contrazis cuvintele din articol.
Nu am contrazis nimic :))
Puternic argument