Blogul meu privit ca un business

Acum aproape un an, când eram într-o documentare acerbă în ceea ce privește blogging-ul, nici prin cap nu-mi trecea că propria mea tarla 2.0 poate fi un business. Am început stângaci cu blogul meu, pe platforma gratuită oferită de WordPress – asta tocmai pentru că nu m-am gândit de la început că poate fi un business de viitor, ci mai degrabă o joacă de moment. După 5 luni am realizat că nu e tocmai o joacă sau doar o pasiune, ci mult mai mult de atât.

Odată cu investiția într-un domeniu și în hosting, mi-am dat seama că tarlaua mea 2.0 e mai mult, e o afacere pe care trebuie să o duc într-un alt punct. Acel punct în care să se vadă și roadele muncii. Abia atunci mi-am dat seama că blogul meu trebuie tratat cu o mai mare seriozitate. Îmi place să spun că orice pasiune ai avea, oricât de nebunească ar fi, dacă investești timp, energie și, nu în ultimul rând, resurse financiare, nu are cum să nu iasă ce ți-ai propus.

Dacă aș avea 10.000 de lei (pfoai, sună într-un fel treaba asta), poate și mai puțin, aș oferi mult mai mult conținut vouă, celor care-mi aduceți un zâmbet mare pe buze pentru că mă citiți. De ce zic că aș aduce mai mult conținut? E simplu, dacă aș avea resursele necesare aș călători mai mult (dar nu aș transforma blogul într-unul de travel, ci mai degrabă într-un jurnal de călătorie pe care să-l pot oferi pe blogul meu), aș merge la toate concertele unde rezonez și rezonați cu artiștii (aș nota aici concertul Rihannei de la București, seria de concerte avându-i cap de afiș pe cei de la Maroon 5, Iron Maiden, Muse, Scorpions, Untold și multe altele).

Atunci când pasiunea pentru blogging s-a transformat într-o idee de business, am gândit și strategia aferentă unui business, să fiu mereu pozitiv și să fiu mereu prezent la cât mai multe evenimente unde poți cunoaște cât mai multă lume. Dincolo de astea, mi-am setat din prima un “Unde vreau să ajung” și un timp necesar pentru a ajunge acolo, pentru că, la fel ca-n orice altă afacere, lucrurile nu pot funcționa peste noapte, ci în timp. Timp care uneori e condiționat de resursele financiare. Mi se pare extrem de important ca lumea să te asocieze cu ceva, și dacă nu cu o față, apăi cu ce? Este, dacă vreți, ca o promovare pe care ți-o faci, și pentru asta ai nevoie de resurse.

Nu mi-a plăcut niciodată succesul peste noapte, ci succesul muncit. Succesul în care am investit toate resursele de care dispun, atât de ordin personal, cât și de ordin financiar. Numai muncind tarlaua 2.0 în fiecare zi pot ajunge la obiectivele propuse.

Văzând spotul campaniei de la Provident, m-am gândit și eu ce aș face cu 10.000 de lei și așa a ieșit textul de mai sus. Vă las mai jos spotul care mie mi se pare foarte drăguț. 😀

Tare curios sunt să aflu, voi ce business ați face dintr-o pasiune dacă ați dispune de 10.000 de lei? 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *