Mișto sau nu asta cu Facebook Reactions?

Facebook Reactions a apărut astăzi și, ca de obicei, toată lumea sare în sus (mai mult sau mai puțin) de bucurie. Îmi place că Facebook-ul aduce mereu, puțin câte puțin, câte-un element de noutate în viața cotidiană. Care, fie vorba între noi, pentru mulți se desfășoară din ce în ce mai mult pe rețeaua socială. Și, bineînțeles, aceste noutăți aduc și un mic aport de schimbare și evoluție la întregul angrenaj numit Social Media.

Ce înseamnă Facebook Reactions?

După cum probabil ați văzut, dacă țineți cursorul de la mouse un pic mai mult pe buton de Like vă apar niște emoticoane. Ca o mică paranteză, m-a amuzat un pic asta cu răspunsul printr-un emoticon pentru că m-a transpus un picuț în era Hi5 și cea a Yahoo Messenger, dar fie. 😀 Aceste emoții sunt 6 la număr: Like, Love, HaHa, Wow, Sad și Angry. Și se pare că și un Yay care nu apare la varianta desktop, posibil pe mobil, nu am actualizat aplicația încă. 😀 La postări am văzut că apare și cine, cu ce emoticon a dat Like. Și câți au dat Love sau HaHa etc. 😀

Nu știu cum o să se schimbe sau dacă o să se schimbe în vreun fel comportamentul utilizatorilor rețelei sociale, dar mi se pare că asta produce un pic mai mult Engagement. Apropo de duda asta, sunt tare curios cum o să funcționeze schimbarea asta pentru branduri. Primul meu gând atunci când am văzut că s-a introdus Facebook Reactions a fost „acum să vezi hatereala masivă, frațică”. Sper să nu fie așa și oamenii să fie pe chill și love. 😀

Ce mi se pare ciudat acum e că nu există emoții de genul și atunci când dai like unui comentariu și a rămas așa cum era înainte. Ar fi fost un pic mai caterincă.

Voi ce părere aveți despre Facebook Reactions? Vi se pare o treabă mișto că s-a introdus asta sau vi se pare o porcărie care nu-și avea rostul?

Comments

  1. Leo

    Nu, nici pe mobil nu e. Și da, o să ne obișnuim noi cu el. Fie că ne place, fie că nu. La fel cum ne-am obișnuit și cu sunetele de la notificări pe desktop…

    1. Post
      Author

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *