Green Endorsement sau cum să ai un CV mai bun

Cred că de treaba asta cu Green Endorsement am mai văzut pe unde prin grădina 2.0, dar nu mai știu la cine. E, cert e faptul că am văzut, mi-a plăcut conceptul, dar cam atât. Săptămâna trecută, la o conferință despre advertising, am văzut filmulețul pe care vi-l dau și vouă mai jos, mi s-a părut mișto rău. Vă dau mai multe detalii după ce-l vedeți.

Green Endorsement e un plus pe care-l pui la CV

Nu m-am dat niciodată în spate de la voluntariat, ba din contră, mi-a plăcut să mă implic în cât mai multe lucruri. Am făcut pentru prima oară voluntariat prin clasa a 7-a sau a 8-a, însă, după asta am mai tot trecut prin experiența voluntariatului. Și faza e că se leagă și prietenii mișto. Și, plus de asta, ai și un pic mai multă experiență și dezvoltare față de cei care nu au făcut voluntariat până atunci. Mi se pare că treaba asta o să vă ajute pe voi, dar o să aducă și un mare plus la CV. Poate că zici că nu contează voluntariatul și că e așa o chestiuță să fie. Ei bine, nu, nu e chiar așa. 😀

Dacă vrei să aplici și să obții certificatul, o poți face aici pentru voluntar organizator sau aici pentru voluntar plantator. (Grăbiți-vă, doar azi mai puteți aplica)

Și mai mișto e că acest certificat, Green Endorsement, este recunoscut de companii cu renume pe piața din România și nu numai. Câteva nume sunt:  eJobs, McDonald’s, Carrefour, Bergenbier, Poșta Română, Banca Transilvania, HP, Hewlett Packard Enterprise, DB Schenker, FAN Courier, KFC, JTI, Nokia, Țiriac Holdings, Ericsson și mulți alții.

Green Endorsement este un certificat care atestă că implicarea în organizarea inițiativei de împădurire națională, sub formă de organizator sau plantator, dovedește calități importante pe care orice companie și le-ar dori de la angajații săi. Deja peste 30 de companii multinaționale și alți jucători importanți din economia românească acordă formal atenție voluntariatului în analiza profilului candidatului.

România se află în topul țărilor din Europa în ceea ce privește tăierile ilegale de păduri și, în același timp, în coada listei la voluntariat. Campania își propune să creeze o legătură între viitorul mediului înconjurător și viitorul profesional al tinerilor, dat fiind faptul că aceștia sunt mai preocupați de carieră și de viața personală decât de mediul înconjurător, iar voluntariatul se află la coada listei de preocupări.

Obiectivul campaniei este conștientizarea tinerilor absolvenți că timpul investit în mediu înseamnă timp investit pentru cariera lor. În funcție de implicarea în inițiativa „Plantăm fapte bune în România”, participanții vor primi un certificat Green Endorsement Basic sau Green Endorsement Pro.

Cum vi se pare? 😀

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *